چیت فا

مرجع ترینر ، کرک و سیو ایران

۲۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود مراسم PlayStaion Experience 2015

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مکان برگزاری همایش PlayStation Experience 2015 در مرکز Moscone شهر San Francisco قرار دارد. مراسم سال قبل در شهر Las Vegas برگزار شده بود. Sony قول داده است که در همایش امسال، بهترین عناوین سال ۲۰۱۵ و بزرگترین بازی های سال ۲۰۱۶ را نمایش دهد. بازی های بزرگ پلی استیشن در این مراسم حضور خواهند داشت و بر طبق گفته های سونی، آنها سورپرایز هایی را برای طرفداران در نظر گرفته اند.نمایشگاه PlayStation Experience قدمت آن چنانی ندارد و کار خود را از سال ۲۰۱۴ شروع کرد و بنیانگذار آن خود شرکت سونی بود و امسال دومین دفعه برگزاری آن محسوب می شود. خلاف سال گذشته، مراسم امسال در سالن Moscone واقع در سان فرانسیسکو جریان خواهد داشت. این در حالی است که اولین بار شهر زیبای لاس وگاس میزبان این همایش بود.

|مراسم بصورت کامل با ۲ کیفیت HDTV 480p  و HDTV 720p در ادامه ی مطلب قرار گرفت|

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

psx 2015 دانلود مراسم PlayStaion Experience 2015

۰ نظر
admin

دانلود بازی کامپیوتر Assassins Creed Directors Cut


بازی Assassins Creed Directors Cut در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی Ubisoft Montreal ساخته شده و استودوی Ubisoft این بازی را در سال 2008 برای پلتفرم PC منتشر کرده است . بازی Assassins Creed در زمان انتشار انقلابی در نسل بازی های اکشن به وجود آورد که با گرافیک و فیزیک فوق العاده خود انقلابی در صنعت بازی به پا کرد .

۰ نظر
admin

دانلود سیو بازی Injustice Gods Among Us Ultimate Edition

سیو جدید برای بازی Injustice Gods Among Us Ultimate Edition

دانلود سیو Injustice Gods Among Us Ultimate Edition

هم اکنون سیو کامل بازی Injustice Gods Among Us Ultimate Edition را برای شما کاربران گرامی اماده نموده ایم . سبک بازی به صورت اکشن و مبارزه ای می باشد . بازی به این گونه است که طی خرابکاری های فرد دیوانه ای به نام جوکر قهرمان معروف سوپر من عصبی شده علاوه بر کشتن او به جان مردم شهر می افتد و طی ویرانگری هایی که انجام میدهد کنترل شهر را برعهده میگیرد . از سوی دیگر گروهی از قهرمانان افسانه ای توسط ماشین زمانی که جوکر در اختیار داشت وارد زمان فعلی میشوند . هر یک از آنها دارای قدرت ها و مهارت های خاص خود هستند و حرص در بدست گرفتن قدرت آن را وسوسه کرده است . بنابراین در گیم پلی بازی می بایست کنترل یکی از شخصیت ها را برعهده بگیرید و با مبارزه کردن با تمامی شخصیت ها و شکست دادن آن ها در آخر به سوپر من میرسید که با شکست او کنترل شهر در اختیار شما قرار میگیرد . سیو این بازی را میتوانید از سایت چیت فا و با لینک مستقیم دانلود بفرمایید .

۰ نظر
admin

دانلود سیو بازی Shank

سیو جدید برای بازی Shank

دانلود سیو Shank

سیو بازی جذاب و اکشن Shank را برای این لحظه برایتان آماده نموده ایم . سبک بازی به صورت اکشن سوم شخص و تیراندازی و فکری است . در بازی شما کنترل فردی خشن و تندخو به نام شانک را برعهده دارید که همسر وی توسط گروه های جنایتکار دزدیده شده و بعدا متوجه خواهید شد که آنها همسر شما را کشته اند . بنابراین شما شانک تصمیم میگیرد جهت خونخواهی همسرش وارد سفری با نبردهای خطرناک شود . در بازیدوربین از روبرو بازی را نمایش میدهد . شانک دارای ۳ نوع سلاح از قبیل شمشیر , کلت و یک شات گان است که البته هر یک از این سلاح ها بسته به میزان کشتن دشمنان و دریافت تروپی ها قابل ارتقا و آپگرید می باشد . در برخی بخش های مراحل نباید دشمنان از حضور شما با خبر شوند بنابراین در هنگام نزدیک شدن دشمنان می بایست در مکانی مخفی شوید و یا آنان را سریع بکشید . این سیو را میتوانید از ادامه مطلب به صورت رایگان دریافت کنید .

۰ نظر
admin

دانلود سیو بازی TMNT

سیو جدید برای بازی TMNT

دانلود سیو TMNT

پهم اکنون سیو بازی TMNT را برای اولین بار میان سایت های ایرانی برای شما کاربران آماده نموده ایم . سبکبازی به صورت اکشن سوم شخص و رزمی و نینجایی می باشد . بازی براساس یکی از قسمت های انیمشن آن ساخته شده است . در بازی شما کنترل ۴ لاکپشت نینجا را برعهده دارید که هر کدام دارای نوع خاصی از اسلحه و رنگ خاص خود و همچنین سبک مبارزه ی متفاوتی هستند . لاکپشت آبی دارای شمشیر , لاکپشت قرمز دارای ۲ عدد خنجر سه شاخه , لاکپشت نارنجی دارای ۲ عدد لانچیکو و لاکپشت بنفش دارای یک عدد چوب بامبو است . شردر دشمن اصلی لاکپشت ها سعی میکند تا با باز کردن دروازه سیاه هیولاهای افسانه ای را به دنیای ما بکشاند تا بتواند بر دنیا حکومت کند . شما می بایست به دستور استاتد خود نینجیتسو مسیری را به سمت کاخ شردر مخوف آغازه کرده و با کشتن سربازان شردر وارد ساختمان شده و از پایان یافت دنیا جلوگیری کنید .

۰ نظر
admin